22 Ekim 2012 Pazartesi

YENİ PARFÜMLERİM

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 16:06
Selam herkese..
malum artık kış mevsimine hazırlanıyoruz.hatta geldi bile diyebilirim ankaraya.
hafta sonu parfüm alışverişine çıktım,ne alıcağımı bilmeden..
aklımda birşeyler vardı ama ruhum nereye götürürse onu alırım dedim ve bakın neler aldım..
o mu bumu şumu derken ilk önce WISH CHOPARD  gözüme ilişince beni benden aldı,eskilere götürdü ve tamam dedim aldım..
muhtemelen bilmeyen yoktur,kesinlikle çok kalıcı ve süper bir parfüm..çook özlemişim...ve kesinlikle kışlık bir koku...

daha sonra denemek için bir kaç parfüm daha sıktık ve çıktık..
aman ALLAHIM bir koku denemişiz ama adı ne .
yürüdükçe nasılda güzel geliyor arkadaşımla bana bu koku..
hemen tekrar daldık TEKİN ACAR,a ve sorduk bu hangi koku...
ve işte bu muhteşem kokuda LANCOME HYPNOSE imiş..
bunada BA YIL DIMMMMM..
NASIL anlatsam bilemiyorumki başta çok iddialı bir koku,gizemli ve büyüleyici
valla gidip deneyin derim.zaten herzaman çıkardıkları bir pafüm değilimiş ve ayrıcada fiyatıda indirimli 75 ml 99 tl:)
WISH CHOOPARD,da 189 du sanırım..
neyse bu kışın parfümleri hazır bende:))
bu arada bir kaç tanede tester verdiler,onlarında yorumunu denedikçe yazarım inşallah.



9 yorum:

Adsız dedi ki...

ozlem hypnose benim de favorim.. iyi gunlerde sur surustur
yasemin

Özlemin renkli dünyası on 22 Ekim 2012 18:04 dedi ki...

teşekkür ederim ama siz kimsiniz acaba :)

Unknown on 22 Ekim 2012 20:12 dedi ki...

Hypnose Almak isteyip nedense alamadığım parfüm..
Şimdi senin tavsiyem üstüne yakin zamanda temun edicem..

Guzel günlerde kullan cnm..

Esra yagmur

Unknown on 22 Ekim 2012 20:13 dedi ki...

Hypnose Almak isteyip nedense alamadığım parfüm..
Şimdi senin tavsiyem üstüne yakin zamanda temun edicem..

Guzel günlerde kullan cnm..

Esra yagmur

Özlemin renkli dünyası on 22 Ekim 2012 20:40 dedi ki...

çook teşekkürler yorumun için ..
bence harika bir parfüm .en azından denemelisin:)

Adsız dedi ki...

ilk yorumu yapan bendim canim gerci zevklerimizin uyusmasindan anlamaliydin...
yasemin cevikturk arslan

Özlemin renkli dünyası on 22 Ekim 2012 21:46 dedi ki...

yaseminim bebeğim yaa,aslında anlamam şarttı dimi,yahu ben daha önce neden denememişim dedim valla,sürekli koklayıp duruyorum o derece bayıldım yani

Selen on 23 Ekim 2012 13:21 dedi ki...

peki lancome çiçeklimi meyvelimi bazı kişiler anason gibi keskin koktuğunu söylemişlerde kararsız kaldım

Özlemin renkli dünyası on 23 Ekim 2012 15:12 dedi ki...

valla vanilya kokusu baskın sanki ama nasıl tarif edilirki bilemedim ben şimdi...ama ben çook beğendimmmm

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting