19 Ekim 2012 Cuma

PASTEL 119 ALIX AVIEN 23 ve GOLDEN ROSE 138

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 20:31
Birkaç gündür bir kaç oje sürdüm fotolarını çektim ama bir türlü yazılarını yazamadım..
bunlar yeni aldıklarım.. İlk sırada pastel 119 var.kimine göre koyu bir kırmızı ama bana kalsa bordo rengi..tırnağımda 2 kat var.





2.sıradada golden rose 138 numaralı içerisinde minik simlerin olduğu bu çok cici ojesi var..
yine 2 kat var tırnalkalrımda..


ve son ojede ALIX AVIEN,den 23 numaralı bu harika oje..
kırmızı tonda ama sedefli bir kırmızı,bana kalsa hatta yine bordo:))
her neyse ben bu rengi çok beğendim..tam sonbahar ojesi bana göre..








1 yorum:

What's Next on 23 Ekim 2012 23:41 dedi ki...

normalde kırmızı & bordo sürmesem de alix avien 23'ü çok beğendim.. farklı bir ışıltısı var, zaten son zamanlarda hep alix avien sürüyorum bence eskiye göre kalitesi çok çok iyi :)

bana da beklerim sizi:
edankb.blogspot.com
sevgilerr ;)

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting