31 Ekim 2012 Çarşamba

MİNİK ALIŞVERİŞ.

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 15:01
Herkese merhaba..
minicik bir alışveriş yaptım bugün,çok enteresan şeyler değil ama aldıklarım yinede göstermek istedim sizlere,bugünden ve geçtiğimiz haftadan aldıklarımın fotoları olucak,çünki o zaman vakit bulamamıştım eklemeye..
soldan sağa ojeler: golden rose 138 fotosu vardı blogta zaten..
pastel 13
alıx avıen 23 bununda yazısı ve fotosu var
alıx avıen 305
alıx avıen 310
pastel 118
ve maskara rımmel london scandaleyes..bakalım merak ettim denedikten sonra yazısını yazarım..
ve son olarakta womanly üstten bastırmalı asetonu aldım..daha evvelde başka markanın almıştım ama o hemen bozuldu şimdi bunu deneyelim bakalım...
saç bakım ürünü olarakta elidorun maksimum hacim veren spreyini aldım ..denedimde bunu bayramda felan,şunu diyebilirim ,saçta ağırlık yapmıyor,elektriklenmeyi önlüyor ve benim için en önemliside sanki yağlanmayı önledi,benim saçlarım çok ince telli ve çabuk yağlanır normalde..anlıyacağınız memnun kaldım bu üründen.
diğeride taftın ekstra güçlü belirgin ve dolgun bukleler sağlayan köpüğü..henüz bunu denemedim,daha sonra yazarım inşallah
ve pamuk watsonsunın meşhur olan pamuğu :)
ve sonunda çok methini duyduğum bıoderma yüz temizleyici suyunuda almış bulunmaktayım..
görüldüğü gibi bu geçen haftalarda aldıklarımın arasında,ve deneme fırsatımda oldu yazmadan..
cidden yumuşacık bir dokunuşla tüm makyajımı temizliyebiliyorum çok sevdim:)
ve toplu görünüm..ha bu arada birde klasik olarak flormardan siyah göz kalemim..o vazgeçilmezim artık ..bilmem kaçıdır yani..
işte bu alışverişte böyle..hepinize sevgiler...

2 yorum:

audrey on 31 Ekim 2012 15:30 dedi ki...

güle güle kullan hepsini..

Özlemin renkli dünyası on 31 Ekim 2012 17:19 dedi ki...

çok teşekkür ederim...

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting