11 Eylül 2012 Salı

ALIŞVERİŞŞŞ...neler aldım acaba:)

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 21:51
evet adındanda anlaşıldığı üzere bugün alışverişteydik arkadaşlarımla..
aslında hep denir ya bişey almıyacağım..külliyen yalan:))
ah biz hanımlar ah..ama ne yapalım en güzel stres atma yöntemi ama dimi..
ilk önce kıyafet alışverişlerimi göstereyim..
bu LCW dan aldığım altı tayt olan pijama takımım...
ben hala nedense küçük kız çocuğu modunda giyinmeyi seviyorum...
bunuda çok sevdim..evde çok rahat kullanıcağım mevsimlik bir ev kostümü gibide..
fiyatı 30 tl...
beni tanıyanlar çook iyi bilirki tam bir dısney hatta mıckey mınnıe hayranıyımdır..bunu görüpte almadan edermiyim hiç:)
fiyatı 40 tl...
:) yine bir çizgi film kahramanı:)) ama napayım bu benim tarzım...
bununda fiyatı 19 tl...
şimdide kozmetik alışverişime gelelim..
watsonsın kendi ürünü siyah nokta bandını aldım .bakalım nasılmış
sonra olay,den günlük nemlendirici kremini aldımki bir alana diğeri bedavaydı watsonsta..
sonra 2 adet oje aldım pastelden..her ne kadar renkleri benzer gibi olsada aslında farklılar..ben hemencik sürdüm postu bşrazdan gelicek mesela..
diğeride rıvel de loop tan tırnak eti yumuşatıcısı.birde bunu deneyim dedim.
sonraa birde ı love ....dan coconutlı duş jeli aldım kokusu harikaaaaaaaaaa

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting