15 Ağustos 2012 Çarşamba

EN GÜZEL EN ÖZEL GÜNÜM...

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 09:26
En heyecanlı günlerimden biri desem yalan olmazdı biliyormusun bebeğim...o kadar mutlu ve heyecanla bekliyordukki seni,nasıl bir şeysin,kime benziyorsun felan filan..aslında hiçte önemi yoktu neye benzediğinin..seni görmeden bile o kadar çok sevmiştimki,gördüğümdeki halimi düşün yani...
o minicik yüzün,o tatlı burnun aman ALLAHIM..o kadar güzel yaratmışki ALLAHIM..kelimeler yetersizdi o an..hayatımıza o kadar büyük bir renk getirdinki meleğim,en sıkıntılı anımda bile seni düşünmek yetiyor bana..içimi ısıtıan gülüşün ,sesin herşeye bedel teyzem...ANNE DEĞİLİM henüz ama bana bu güzel duyguyu fazlasıyla yaşattırdığın için önce ALLAHIMA,sonra anne ve babana ve en önemlisi sana nasıl teşekkür etsem ne yapsam azdır.evet nasıl geçtiğini anlamadığım bu koca 1 yıl hayatımızın en güzel yılıydı desek ailecek sanırım yalan olmaz..ŞİMDİ 1 YAŞINDASIN...MAŞALLAH SANA AŞKIM,TEYZESİNİN PRENSİ..
SEN HİÇ ACIKMA,AĞLAMA,ÜŞÜME,ÜZÜLME istiyorum biliyormusun...ÖMRÜN UPUZUN,SAĞLIKLI,HUZURLU VE HEP ÇOK MUTLU GEÇSİN İNŞALLAH..SEV,SEVİL,HAYIRLI EVLAT OL..TÜM GÜZELLİKLERİ YAŞATSIN SANA YÜCE RABBİM..
SANA OLAN SEVGİMİ NASIL ANLATSAM BİLEMİYORUM BİRTANEM,BEBEĞİM BENİM..DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN AŞKIM....NİCE NİCE SENELER DİLİYORUM HEP BİRLİKTE...
 TEYZESİNİNİN PRENSİNİN DOĞUM GÜNÜ BUGÜN..VE BEN DUYGULARIMI SİZLERLEDE PAYLAŞMAK İSTEDİM...

2 yorum:

Unknown on 15 Ağustos 2012 12:29 dedi ki...

Allah nice sağlıklı, mutlu, huzurlu, hayırlı ömürler versin inş. :)

Tuba Şahin on 15 Ağustos 2012 21:04 dedi ki...

Doğumgünü kutlu olsun. Sağlıklı mutlu nice yıllar geçirsin inşallah =)

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting