28 Temmuz 2012 Cumartesi

BUGÜNÜN MAKYAJI

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 18:36
HAVA ÇOK SICAK VE SIKICIYSA EVDE NE YAPILIR,İŞTE BKNZ BU YAPILIR..
ya bu ben değilim..cidden nedense herkeste çok sevdiğim rengarenk farların bana hiç yakışmadığını düşünüyorum..sizden övgü vs almak değil niyetim cidden sevemiyorum kendimde renkli farları..
herneyse elimde coral bir oje olunca bende deneyim dedim..fotolarda güzel bile görünmüş aslında,yakınen cidden hoş olmadı,zaten öylesine sürdüm sürüştürdüm:))
yine bir sürü foto var size kolay gelsin:P















bu arada yüzümde fondoten yok,sadece GARNIER BB CREAM var..zaten bu sıcaklardada başkası hiç çekilmez.

4 yorum:

Tuba Şahin on 28 Temmuz 2012 22:23 dedi ki...

Bence haksızlık ediyorsun kendine. Niyetim kendine yakistirmadigin için övmek değil ama cidden çok güzel olmuş =))

koyukirmizikd.blogspot.com

Özlemin renkli dünyası on 28 Temmuz 2012 22:27 dedi ki...

çok teşekkürler çok naziksiniz..ama nedense ya gözüm alışmadığı için yada bilmiyorum sebebini işte beğenemiyorum.hep özeniyorum ama ..
hatta eşim bile bu ne hal dedi gördüğünde o derece:P

Unknown on 9 Ağustos 2012 17:40 dedi ki...

ben de çok beğendim. çok albenili olmuş. ama dudak ve göz rengi aynı olunca biraz abartılı geldi bana. far rengi olarak çok seçenek var eminim sana yakışan bi renk vardır.

Özlemin renkli dünyası on 9 Ağustos 2012 17:47 dedi ki...

teşekkür ederim..dediğim gibi,çok kullanmadığımdan dolayı belki garip geldi gözüme:))
ama denerim farklı farklı farlar paylaşırım..

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting