28 Haziran 2012 Perşembe

TEŞEKKÜRLER FLORMAR.......

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 19:26
SELAM..BUGÜN ÇOOK MUTLUYUM...
SEBEBİ İSE DÜN NE ZAMANDIR BAKMADIĞIM MAİLLERİME BAKTIKTAN SONRA OLDU..
GELEN MAİLİ AYNEN YAZIYORUM:)

Merhaba Özlem hanım,

Bloğunuzu  severek ve zevkle takip etmekteyiz. Adres ve  iletişim bilgilerinizi bizimle paylaşırsanız ürünlerimizi sizinle paylaşmaktan mutluluk duyarız.

Teşekkürler.

İyi günler dileriz.

BU mail karşısında nasıl mutlu olunmazdıki dimi,yanlız bu mail bir kaç gün öncesinde gelmiş ben görmemişim..
hemen cevap yazdım ama acaba dedim..ama ne oldu SAOLSUN FLORMAR PAZARLAMA DEPARTMAN ASİSTANI SEVGİLİ TUĞBA HANIM BANA ŞU GÖRDÜĞÜNÜZ MAİLİ YAZDI:)
Merhaba Özlem hanım,

Jewel gold ürün serimizden oluşan ve içerisinde ürün bilgilerinin ve görsellerinin yer aldığı CD ve Ürün kataloğu yer alıyor olacaktır. Paketinizi bugün kargoya teslim ediyor olacağım.

Tanıtımlarınızı merakla bekliyoruz. İlginize teşekkürler.

İyi günler dileriz...


HAVALAR UÇTUM TABİKİ,YA ne olursa olsun kendimiz alabilicekte olsak bizleri düşünüp hediye yollamaları bana göre çok nazikçe ki severek kullandığım FLORMAR ÜRÜNLERİNİ HEYECANLA BEKLEDİM VE ERTESİ SABAH HEMEN ELİME ULAŞTILAR...
BUYRUN FOTOLARA O ZAMAN
 GÖRÜDĞÜNÜZ ÜZERE ÇOK CİCİ BİR ÇANTA İÇİNDE GELDİ CİCİLERİM...
İÇERİSİNDE CD VE TANITIM KATALOĞUDA VAR..
GELELİM DİĞER FOTOLARA

RUJLARDA LİP GLOSSTA TASARIMLARIDA HARİKAAAAAAAAAA..BAYILDIM BAYILDIM...
BAKSANIZA AMA YA NE KADAR CİCİ TONLAR.
GELELİM OJELERE




TABİKİ HEMENCİK SÜRDÜM OJEMİ..NUMARASI JG 452..HARİKA BİR TON ..TAM BİR YAZ TONU..BENCE JEWEL GOLD COLLECTİON İLE TÜM BAKIŞLARI ÜZERİMİZDE TOPLAYACAĞIZ..
TATİLE GİTMEME 10 GÜN KALA BU HEDİYELER HARİKA OLDU..İNŞALLAH BU SERİNİN HARİKA FARLARINI,HARİKA ALLIK VE PUDRASINI TAMAMLAYIP GİDERİM TATİLE..
EN KISA ZAMANDA RUJLARIMLA İLGİLİ BİR POST VE FOTOLARLA DÖNECEĞİM..ŞİMDİLİK SEVGİYLE KALIN VE BENİ İZLEMEYE DEVAM EDİN:)
TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜRLER FLORMAR:)

3 yorum:

meli on 28 Haziran 2012 20:29 dedi ki...

süperrrrr, güle güle kullan canım:)

Özlemin renkli dünyası on 28 Haziran 2012 20:31 dedi ki...

çok teşekkür ederim....

Unknown on 29 Haziran 2012 10:34 dedi ki...

çok güzel bu serinin ambalaj rengine de ayrı bi bayıldım ben:)

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting