19 Nisan 2012 Perşembe

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 18:21

HERKESE MERHABA...
bugün sizlere güneş gözlüklerimi tanıtıcağım..
gözlüksüz hayatta dışarı çıkamam..
o sebeple pek bir düşükünüm cicilerime:))
elimde fotoları olanları ekleyim,diğerlerinide bir ara eklerim artık..
ilk önce RAYBAN gözlüğümü tanıtayım..
geçen yıl almıştım..çokta severek kullanıyorum..anlaşıldığı üzere geniş gözlükler favorim..
ve geçenlerde yeni aldığım ama daha sonra değiştirdiğim gözlükle devam edelim..çok şeker bir pembe rengi vardı,normalde damla modeli bana yakışmaz ama bunu arkadaşlarım beğenmişlerdi,yanlız eve gelince nedense bende çok beğenmedim...foto çektim hemen buyrun bakın bakalım






evet,işte daha sonra yukarıdaki gözlüğü verip bunu aldım..toptenin yeni bir modeli imiş..
yandaki çiçek detaylarına bayıldım..bakalım sizde beğenicekmisiniz..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

slm farlarınızı da yazabilirmisiniz özellikle yeşil bi farınız var onla ilgili yazmıştım size ama sanırım görmediniz markalarını yazarsanız iyi olur
zahide

Özlemin renkli dünyası on 20 Nisan 2012 19:34 dedi ki...

slm..aslında gördüm ama hangi fotodan bahsettiğinizi anlamaım:))o sebpten yazamadım..
yeşil farım pasha adlı bir makyaj setinden..yurtdışından hediye gelmişti:)

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting