25 Mart 2012 Pazar

yeni ciciler

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 22:33
aslında bunları geçtiğimiz hafta içi almıştım ama eklemeye fırsatım olmadı..
cüzdanımı MATMAZEL,den aldım..bayağı kullanışlı,ben çok sevdim..
rossmana uğradık ve o anda bu renk bir ojemin olmadığını farkettim,attım hemen sepete,henüz denemedim..numarası 91
alterra allığıda doğal duruşu ve tatlı kokusu sayesinde sevdim..deneyebilirsiniz..fiyatlarıda gayet uygun,ve tamamen bitkisel
diğer üründe tırnak etleri için yumuşatıcı,valla bir kaç sefer sürdüm,o anda yumuşadılar gibi ama daha sonra pek başarılı gibi gelmedi ...
gerçi çok fazla oje sürüp çıkarmamdan kaynaklı birazda sertleşmesi ama..
birde watsonstdan body butter almıştım ama onu çekmeyi unutmuşumm..şimdilik böyle işte

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting