6 Kasım 2012 Salı

PASTEL 68

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 15:27







Herkese merhaba..
bugünün ojesi PASTEL 68..rengi harika lakin fotolarda asla ama asla yansıtmadım ki nette araştırdığım sürece sanırım herkes aynı dertten müzdarip..Aslında petrol yeşili bir renk ama inatla kendisini mavi sanıyor.
Demem o ki ben size dolusunun,sürümünün harika olduğunu söyleyim,sizde gidip kendiniz alıp öyle görün bu güzel rengi..
Yansıtabilidğim kadarının göstereyim,salonun her köşesinde denedim ama kesinlikle tam rengi yakalayamadım..

3 yorum:

audrey on 6 Kasım 2012 15:35 dedi ki...

evet ben de bir türlü yakalayamıyorum bazı renkleri malesef..ama her halükarda güzelmiş bu renk..

Özlemin renkli dünyası on 6 Kasım 2012 15:45 dedi ki...

çok teşekkür ederim...
evet malesef yansıtamadım ama harika bir renk

Unknown on 15 Temmuz 2013 19:59 dedi ki...

Renk çok güzelmiş ellerine sağlık :) Bu ara da bende bloguma beklerim sevgiler :)
http://sekerengi.blogspot.com/

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting