16 Eylül 2012 Pazar

BANTLA YAPTIĞIM MANİKÜR DENEMEM.

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 20:11
Herkese merhaba...
geçenlerde denk geldiğim bir manikür çeşidini denemek istedim bende...
sevgili http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/09/bantla-manikur-yapls-sekli.html bloğunda görmüş ve çok beğenmiştim..
bende değişik bir versiyonunu yaptım..acemilik işte,pek başarılı olamadım ama olsun inşallah daha güzellerini yaparım daha sonra..
ilk olarak geçenelrde aldığım pastel ojemi sürdüm..2 kat var tırnağımda...



bu rengede aşık oldum desem yalan olmaz bu arada:)

neyse daha sonra bantları yapıştırdım istediğim şekilde tek tek tırnaklarıma..ben siyah oje sürmek istededim.. ve sonuç bu oldu



0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting