5 Ağustos 2012 Pazar

son alışevrişimdekileri denedim...

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 23:23
iyi geceler herkese..
son postudaki alışverişimde aldıklarımı denedim bugün..
yani LOREAL pudramı ve FLORMAR TERRACOTA FARIMI..
evet pudrayı sevdim..ilk önce SEPHORA yüz bazını sürdüm ve daha sonra pudrayı geçtim sadece..sonuç hoşuma gitti..fazlaca bir kapatıcılığı yok ki beklentimde yoktu zaten..çok sorunlu bir cilde sahip değilim..
sizde öyleyseniz şayet günlük makyaj için tavsiye ederim..
bknz fotolara..




bu arada farkettiyseniz o alışverişten ciciş kuşlu küpelerimide görüyorsunuz:))
neyse gelelim fara..
aslında biraz hayal kırıklığına uğradım sankii.
çok pigmentli değiller hatta belli belirsizler,yada bu işi ben beceremiyorum:(



işte şimdilik yorumlarım bu şekilde..öpüldünüz efenim:)

4 yorum:

Unknown on 9 Ağustos 2012 17:33 dedi ki...

farı beğenmedim cnm, çünkü gözünde morluk varmış gibi göstermiş ya da bana öyle geldi.

Özlemin renkli dünyası on 9 Ağustos 2012 17:42 dedi ki...

bilmemk,belki fotodan öyledir ama..bende hiç pigmentli bulmadım malesef farı:(

Unknown on 10 Ağustos 2012 18:11 dedi ki...

şekerim sephora yüz bazından memnunmusun? sabah 7 gibi makyaj yapıp çıkıyorum akşam 8'e kadar makyaj falan kalmıyor tabii acil bir yüz bazına ihtiyacım var yüz bazı ve fondöten tavsiyelerini bekliyorum...
şimdiden teşekkürler:)))
sevgiler...

Özlemin renkli dünyası on 10 Ağustos 2012 18:54 dedi ki...

valla canım ben çalışmıyorum o sebeple en erken makyaj yaptığım zaman öğlen felandır..o sebeple beni baz alman ne kadar doğru olur bilemem ama şöyle söyleyim,bazdan öncesi ve sonrası dersen sonrası derim..sephora yüz bazını kullandıktan sonra cildim daha ışıl ışıl sanki,o sebeple memnunum yani..havalar çook sıcak malumiöyle akşama kadar taptaze duruyormu hayır tabiki,ama daha kalıcı diyebilirim..açıkcası ben sevdim.bundan sonrada kullanırım ama çok fazla beklentinden olmasın derim..özellikle sıcaklarda pudra takviyesi şart..
fondöten olarakta mac,ten studıo fıx fluıd güzel..ben sevdim..max factordende memnunum..sephoradan aldım ama onu henüz denemedim..
bendende sevgiler..öpüyorum

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting