6 Ağustos 2012 Pazartesi

MİMLENDİMMMM:)

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 22:51
SEVGİLİ MERVE http://mmerwe.blogspot.com/ SAOLSUN BENİ MİMLEMİŞ..
BUDA BENİM İLK MİMİM HADİ HAYIRLI OLSUN BAKALIM..
hadi başlıyalım...
                ÇARESİ BULUNMIYAN BİR HASTALIĞA YAKALANDINIZ VE BUNUN SONUNDA YAKLAŞIK 1 YILLIK ÖMRÜNÜZÜN KALDIĞINI ÖĞRENDİNİZ NE YAPARDINIZ?

              DÜŞÜNCESİ BİLE KÖTÜ,SANIRIM 1 YILI BEKLEMEDEN ÜZÜNTÜDEN ÖLÜRDÜM:((
             FOBİLERİNİZ,TAKINTILARINIZ VARMI? VARSA NELER?
   OLMAZMIII :( FOBİLERİM GECE EVDE YANLIZ KALAMAMA..ki bundan fazlaca rahatsızımm..onun dışında yanlızlık vs...TAKINTILARIM İSE SİMETRİ HASTALIĞIM VE DÜZEN..
KENDİMİ DAĞINIK VE DÜZENSİZ BİR YERDE ÇOK RAHATSIZ HİSSEDİYORUM..

             BİR SABAH KALKTINIZ VE DÜNYADA HİÇ BİR İNSAN OLMADIĞINI ÖĞRENDİNİZ NE YAPARDINIZ?   
              KESİN KORKUDAN BENDE ONLARIN YANINI BOYLARDIM..
            DÜNYAYI DOLAŞMAK İSTESENİZ HANGİ ÜLKEDEN BAŞLARDINIZ NEDEN?
   aslında özel bir ülke yok,bir sürü ülkeyi farklı özelliklerinden dolayı görmek istemişliğim vardır...
hangisi olursa olsun seve seve gezerim yani:P
            
             İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ? 

ASLA YAPAMAMM BÖÖĞĞĞ:)


      
            En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?


         
      KESİNLİKLE HATIRLAMIYORUM....

      
            Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?

CEP TELEFONUM,makyaj malzemelerim,laptopım diyelim..
  
 En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ? 

  yakınlık derecesine bağlı:P

    Kendimizi kötü hissettiğimizde yaptığımız şeyler?

 kendimi kötü hissettiğimde muhakkak ağlarım..çok çaresiz hisseder her zaman keyif aldığım şeyler bile beni mutlu edemez mesela.
fazlaca hassasım malesef..dua ederek sakinleşmeye çalışırım ama o süreç  zor geçer benim için..

     







                            

                                           MİMLEDİKLERİM




     
                            OJESANDIĞI,MAKYAJ TUTKUSU,NİMO.....
  

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Özlemcim mimini yeni farkettim tatlım daha önceden Merve de bunun için mimlemişti cevaplarımı okumak istersen http://ojesandigi.blogspot.com/2012/08/mimim-var.html

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting