1 Ağustos 2012 Çarşamba

DERİN VE DOĞUKANDAN ÖZLEMİN ÇANTASINDA NE VAR FOTOLARI..

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 18:08
SELAM...BUGÜN FARKLI BİRŞEKİLDE SUNAYIM DEDİM SİZLERE..ÇANTAMDA NE VAR KLASİĞİNİ:))
BU SEFER VİDEOL DEĞİL AMA ÇOK DAHA EĞLENCELİ ŞEKİLDE GÖRÜCEKSİNİZ ÇANTAMDA NELER VARMIŞ...
EVET BU İKİ YAKIŞIKLI BİZİM YİĞENİNİMİZ.YANİ BİRİ BENİM DİĞERİDE EŞİMİN KARDEŞİNİN OĞLU.BUNLAR AŞK,CAN HERBİŞEY..
BAKSANIZA KUZULARIMA...

 SEPHORADAN ALDIĞIM 3,LÜ MAKYAJ ÇANTASI ki ben birini bozuk para çantası yaptım görüldüğü gibi,en çok onunla ilgilendiler paşalar..çantamıda yeni almıştım..yaz için en ideal bez çanta..LCW,dan..
 şarj aletim:))
 su,anahtarlarım...

 herzamanki cüzdanım..yani değişmedi...
evet işte bunlar varmış bu sefer benim çantamda..bu minik canavarlar çok eğlendiler çantamı boşaltırken...
bende hemen fotoladım...umarım hoşunuza gitmiştir:)

2 yorum:

Unknown on 9 Ağustos 2012 17:36 dedi ki...

ah bu küçük kuzular herşeyi karıştırırlar ama çok şirin bunlar, öp benim yerime :)

Özlemin renkli dünyası on 9 Ağustos 2012 17:39 dedi ki...

seve seve öperim:))

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting