13 Ağustos 2012 Pazartesi

buğulu KAHVERENGİ GÖZLER:)

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 18:06
SELAM HERKESE..BU AKŞAMDA EŞİMİN AİLESİ İLE İFTAR YEMEĞİNDEYİZ..
BENDE HAZIRLANDIM.BU SEFERKİ MAKYAJIMIM KAHVERENGİ BUĞULU GÖZ MAKYAJI OLSUN İSTEDİM..ASLINDA HEP ÖZENDİĞİM BİR TÜRDÜR FARLARLA OYNAMAK VS AMA PEK BECEREMEM BEN..BİLEN BİLİR,SADECE GÖZ KAPAĞIMA SÜRER ÇIKARIM FARLARI..YANLIZ BURADAKİ BİR SÜRÜ BLOOGER ARKADAŞIM SAYESİNDE AZICIKTA OLSA YAPABİLDİM SANIRIM..
SİZLERİN FİKİRLERİDE ÖNEMLİ BENİM İÇİN..
RUJ VE OJE SEÇİMİM İSE PEMBEDEN YANA OLDU..BOL FOTOLU BİR POST YİNE.İYİ SEYİRLER:)





















2 yorum:

Adsız dedi ki...

valla ben bayılldım ama yine ısrar edicem anlatın lütfen nereye ne sürdünüz nasıl sürdünüz
zahide

Özlemin renkli dünyası on 14 Ağustos 2012 14:09 dedi ki...

çook teşekkür ederim güzel yorumun için..
aslında yaptığımda özel hiç birşey yok..öyle doğaçlama şekilde,bloglardan öğrendiğim şekilde sürüp sürüştürmeye çalışıyorum..zamanla daha başarılı olduğum zaman inşallah daha kapsamlı anlatırım olurmu

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting