5 Temmuz 2012 Perşembe

yine bir alışveriş ve ben:))

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 11:17
selam herkese..
geçenlerde yaptığım bir alışverişi göstericeğim sizlere..
bakalım neler almışım..

bu çok şık çantalı fırça setini görür görmez almalıyım dedim..tatil öncesi süper oldu,bu şekilde derli toplu bir şekilde yanıma alıcağım:)
sonra bu deodorantı ve rollonu bayağı methettiler,bende sarı lekelerden neftret ettiğim için denemeye karar verip attım sepete:)

ben oje almadan durabilirmiyim sizce:))
evet gördüğünüz bu cicilerde cecilede bir alana bir bedava vardmış ordan kaptığım glooslar,ve gratisten aldığım kalıcı ruj:)
ve maybelıne affınıtone kapatıcı,flormar kahverengi kaç kalemi ve emılly siyah göz kalemi aldıklarım:)

3 yorum:

Herseydenbirtutam on 5 Temmuz 2012 11:27 dedi ki...

güle güle kullan tatlım.
hangisi kalıcı ruj?
bu arada bana da beklerim.

Özlemin renkli dünyası on 5 Temmuz 2012 11:31 dedi ki...

teşekkürler canım....normal stick olan:)
tabiki hemen geliyorum hatta:)

Adsız dedi ki...

hepsi çok cici bide makyaj denemesi istiyorum ben sizden en kısa zamanda
zahide

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting