3 Temmuz 2012 Salı

ilk ÇEKİLİŞİMİN KAZANANI BELLİ OLDUUU:))

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 09:37
GÜNAYDIN HERKESE..
MALUM BU BENİM İLK ÇEKİLİŞİMDİ,O SEBEPTEN ÖZELDE BENİM İÇİN..
YANLIZ BEN ÇEKİLİŞİ RANDOMLA DEĞİLDE GELENEKSEL YOLLA YAPTIM,BU ŞEKİLDE İSTİYEN ARKADAŞLAR VARDI O SEBEPTEN YANİ..
BAKINIZ KİMLER KATILMIŞ:)
ÇİRKİN YAZIM İÇİN ÖZÜR.
VEEE KAZANAN KİMMİŞ ACABA......

EVET SEVGİLİ OJE SANDIĞI İLK ÇEKİLİŞİMİN KAZANANI..
KENDİSİNE MAİL ATTIM..
EN KISA ZAMANDA BANA DÖNER UMARIM..
MALUM TATİL ZAMANI YAKLAŞTI:)
KAZANAMIYAN ARKADAŞLARIM ÜZÜLMESİNLER,EN KISA ZAMANDA TEKRAR BİR ÇEKİLİŞ DAHA YAPARIZ...
SEVGİYLE KALIN..

malesef oje sandığı benimnle irtibata geçmedi,benimde vaktim çok az kaldı..2 talihli olan MERVE ÖZHAN arkadaşımdı..şimdi kendisen mail atıcağım ve bana ulaşmasını bekliyeceğim...

4 yorum:

Unknown on 4 Temmuz 2012 12:36 dedi ki...

çoooooooook teşekkürler :)
adres bilgilerimi ilettim :)

Adsız dedi ki...

özlem hanım mail attığınız gün size iletişim bilgilerimi attım :S Neden böyle oldu ki şimdi?

Özlemin renkli dünyası on 5 Temmuz 2012 10:07 dedi ki...

sevgil ojesandığı..ben buradanda yazdım özelinede canım..lakin ne burada bir mesajını neden özelime gelen bir mesajını almadım..muhtemelen sorun vardı gelmedi.ben 1 günden fazlaca bekledim,dediğim gibi pazar günü yola çıkıcağım ve bu aralar işlerimin fazlaca yoğun olduğunu yazmış ve gitmeden evvel hediyeleri göndermek istediğimide blirtmiştim..
üzüldüm ama demekki kısmet böyleymiş,kesinlikle bir art niyet yok,inanki gelmedi mesajların..geldiği zamanda geçmiş oldu..telafi ederim tatil dönüşü inşallah..kusura bakma lütfen..

Özlemin renkli dünyası on 5 Temmuz 2012 23:00 dedi ki...

sevgili oje sandığı arkadaşım..malesef takihsizce karşıma çıktı tweterdan paylaştığın yazılar..
aynen copy yapıyorum..
Oje Sandığı ‏@ojesandigi

KENDİ BİLİR AMA BEN DE NE YAPACAĞIMI BİLİRİM NASIL OLSA MAİL KUTUMDA SAATİ DAKİKASINA VARANA KADAR ALDIĞIM VE GÖNDERDİKLERİM DURUYOR!.

Oje Sandığı ‏@ojesandigi

@NsL26 sözde çekiliş kazandım dün açıklandı dün gönderdim adresi bugün kişi blognda başka talihli belirlemiş sözde iletişime geçmemişim!

nedir şimdi bunlar bana açıklıyabilirmisin..tehdit olarakmı algılıyayım..şunu bilmeni isterim ki en sevdiğim şey üzerine YEMİN EDERİM,aynı gün mailini almadım,ve sonrasında üzüldüğümü ama bunu tatil dönüşü telafi ediceğimi yazdım sana..ama bakarmısın..ne gibi bir art niyet ne gibi bir çıkar olabilirki,ben her ikinizide tanımıyorum..yaptığın çok ama çook ayıp..
elinden geleni ardına koyma ozaman

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting