27 Haziran 2012 Çarşamba

SEPHORA VE BODY SHOP ALIŞVERİŞİM...

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 15:25
SELAM HERKESE..
DÜN BLOOG,da bir arkadaşımın yazdığını görünce dururmuyum ben..
ama nasıl durulur SEPHORA VE BODY SHOP,ta İNDİRİM VARMIŞ..
HEMEN GİYİNDİK SÜSLENDİK ÇIKTIK YOLA..
NASILMIYDIM..





KIYAFETİM ÇANTAM AYAKKABIM BÖYLEYDİ..
MAKYAJIM VE OJELERİME GELELİM..





 FLORMAR 377 OJESİ BENCE SÜPER BİR RENK..




AKSESUARLARIMDA BÖYLEYDİ.


EVET GELELİM EN ÖNEMLİ KISIMA..
İŞTE SEPHORA İNDİRİMİDEN ALDIĞIM CİCİLERİM...


EVET ÇOK CİCİLER DİMİ..aldıklarım CLINIQUE FACE SPRAY..MALUM havalar çok sıcak..hem makyaj altında hemde üstünde harika olucak..
SEPHORA NEMLENDİRİCİ PÜRÜSSÜZLEŞTİRİCİ FONDOTEN..henüz denemedim ama en kısa zamanda yeni bir postla geliceğim..
SONRA DİĞER SEPHORA ÜRÜNÜMDE PRIMER..YANİ MAKYAJ BAZI..
BUGÜN KULLANDIM,BIRAKTIĞI HİS SÜPER VE ışıltısı harika..
ve gördüğünüz 3lü makyaj çantası..ÇOOK ŞEKER BAYILDIM BAYILDIM..en kısa zamanda nasıl değerlendirdiğimi göstericeğim..
son olarakta çantamda kaldığından dolayı fotolayamdığım BODY SHOP,tan şeftali kokulu vücut spreyi:)) çok tatlı bir kokusu var..en güzelide BU CİCİLERİ HARİKA İNDİRİMLERLE ALDIM..BENCE MUHAKKAK GİTMELİSİNİZ SİZDE..

5 yorum:

guzelliknehri on 27 Haziran 2012 16:44 dedi ki...

Güle güle kullan hepsini, Clinic'in yüz spreyi çok işe yarayacağa benziyor bu sıcaklarda :

özge on 27 Haziran 2012 20:44 dedi ki...

güzel günlerde kullan tatlım

Tuba Şahin on 27 Haziran 2012 21:22 dedi ki...

Çok hoş görünüyorsun. Güle güle kullan cicilerini de =)Özellikle sephora fondoteni çok merak ediyorum. Merakla bekliyorum postunu..

Özlemin renkli dünyası on 28 Haziran 2012 19:29 dedi ki...

HEPİNİZE ÇOK AMA ÇOOK TEŞEKKÜR EDERİM.....

Unknown on 8 Mayıs 2013 23:55 dedi ki...

bukadar narin ellerim güzel ayaklarım olsa benimde 1000 tane resim çeker koyarım sizde çok güzeller imrendim bide kıskandım tabi

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting