1 Haziran 2012 Cuma

neler aldım

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 22:02
 baştaki clarius adında,kuaför salonlarına satış yapan bir yerden aldığım face and body peeling kremi,kardeşim çok beğenmiş abla al muhakkak deyince aldım..bakalım henüz denemedim..umarım güzeldir..
sonra flormardan turuncu rujuma uygun olan bir dudak kalemi,aseton,göz makyajı temizleyicisi,el kremi,pretty serisindan allık ve 2 adet oje aldım..ojelerin numarası mor olan 410,diğeride 04..
ve çok cici bir cımbız ve metal törpü ikilisini aldım..metal törpü kullanmıyorum ama çok şekerdi aldım gitti:)
vee bu çok cici yüzüğü aldım..biri ben biride eşim:P

3 yorum:

bakimliolmakasktir on 1 Haziran 2012 22:07 dedi ki...

güle güle kullanın yaşasın alışveriş yapmak :))

Özlemin renkli dünyası on 1 Haziran 2012 22:52 dedi ki...

teşekkür ederim...AYNENNNNNNN

liu on 4 Haziran 2012 16:53 dedi ki...

merhaba ,
çekiliş sayfasında başlattığım hediyeleşme etkinliğine katıldığınız için öncelikle teşekkür ederim :)
sizlerin de onayı olursa,daha fazla katılımcı da olmadığı için etkinliği bugün sonlandırmak istiyorum.
kurayı da akşam blogda yayınlayacağım.
tabi onaylamayan olursa,ya da önerdiği bir tarih olursa yanıtlarınızı bekliyorum. sevgiler.


bana prettyflowery@hotmail.com
adresinden ulaşabilirsin.

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting