27 Haziran 2012 Çarşamba

MİNİ MİNİCİK ALIŞVERİŞ

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 09:33
evet bu alışverişi yapalı oldu bir kaç gün aslında ama tabiki pek vakit bulamadım ve ancak ekliyebildim..
alışverişe giderken böyleydim...
spor ayakkabılar ve rahat bir kostümle alışveriş yapmak gibisi yok dimi..
neyse gelelim aldıklarıma...

sanırım bu dörtlü fardan herkesin haberi vardır ama ben yinede yazayım..bana göre renkler harika...
sonra bu göz fırçalarınıda aldım..ben aplikatör haricinde pek denememiştim ama sanırım bunlarla dahada kolay gibi far sürmek..
ve eve geldikten sonrada hemencik denedim tabiki farı ve fırçaları:)



evet işte böyle bende...
daha başka cicilerde aldım bu arada ama onları henüz fotolamadım..
yeni bir postla döneceğim inşallah...
SEVGİLER HERKESE:)

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting