13 Haziran 2012 Çarşamba

hediyeleşme etkinliği cicilerim..

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 14:53
EVET AZ EVVEL KAPI ÇALDI VE KARGOM GELDİ..
BİLDİĞİNİZ ÜZERE LÜZUMSUZ İŞLER UZMANI,nın DÜZENLEDİĞİ BU ETKİNLİKTE EŞİM SEVGİLİ http://sevdanindunyasi.blogspot.com  
İDİ...saolsun bana çok şeker ciciler yollamış,ve çokta güzel bir not..çok ama çook teşekkürlerimi sunuyorum buradan..
herşeyden evvel,benim nelerden hoşlandığımı bilip çok seviceğim ürünler yollamışki bu beni çok daha fazla mutlu etti...



 

4 yorum:

Unknown on 14 Haziran 2012 12:14 dedi ki...

çok güzeller güle güle kullan şekerim bende Adaşımı görünce hemen gigip bir bloguna bakayım üye olayım dedim severim Özlemleri...bende beklerim sevgiler....
http://ozlemtuana.blogspot.com/

Özlemin renkli dünyası on 14 Haziran 2012 13:58 dedi ki...

teşekkürler adaşım...
bende çok severim özlemleri:)
hemen geliyorum bende bloğuna...

sevda s. on 17 Haziran 2012 11:11 dedi ki...

Özlem'cim senin hediyelerinde çok güzel, be nde bugün yazabildim. Güle güle mutlulukla kullan :)

Özlemin renkli dünyası on 17 Haziran 2012 13:23 dedi ki...

güle güle kullan canım...sende aynen:))

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting