7 Haziran 2012 Perşembe

BODY SHOP ve ESSENCE alışverişim...

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 18:22
BODY SHOP,tan ne zamandır denemek istediğim WHITE MUSK vücut spreyini almış bulunmaktayım..
çok övülüyordu ama ben işte buymuş diyemedim aslında,fresh evet ama kalıcı değil,tamam parfüm gibi bir etki beklemiyordum ama ne bileyim işte..
gitmişken aklımda olan likit eyelınerınıda alayım dedim...
normalde göz kalemi kulllanıyor ve yapamıyacağımı sanıyordum ama yaptım sanki,basit ..ilk deneyecek olanlara tavsiye edebilirim..
 hemen denedim,İLK DENEMEME RAĞMEN FENADA OLMADI SANKİ..
 ..ŞİMDİDE ESSENCE,den aldıklarıma gelelim..bildiğiniz üzere 2 tane ojesini almıştım geçen hafta,bu seferde bir tane oje,bir göz altı kapatıcısı,birde allık fırçası aldım..rengi çok şeker,yumuşacık bir fırça,ben mary lou aydınlatıcım içinde kullandım oldumu oldu anlıyacağınız...




evet aldıklarım bunlardı...
denedikçe yorumlarımı yazarım...
ha bu arada essence pempe ojesinide denemiştim:)
 bugünlük benden bu kadar..bu arada BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM:))

5 yorum:

bakimliolmakasktir on 7 Haziran 2012 19:09 dedi ki...

kendine hediye almak gibisi yok mutlu yıllar :)

Özlemin renkli dünyası on 8 Haziran 2012 00:04 dedi ki...

kesinlikleee:)) çok teşekkür ederim

özge on 8 Haziran 2012 10:02 dedi ki...

doğum günün kutlu olsun tatlım,nice yeni yaşlara,aldıklarınıda güzel günlerde kullan,kocaman öpüyorum..

Özlemin renkli dünyası on 8 Haziran 2012 16:44 dedi ki...

çok teşekkür ediyorum...bende kocaman öperim...

sevda s. on 15 Haziran 2012 23:53 dedi ki...

Çok güzel şeyler almışsın, güle güle mutlulukla kullan. Fırçadan ben de dayanamadım aldım :)

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting