11 Mayıs 2012 Cuma

ALDIKLARIM

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 20:34









HERKESE MERHABA..
BUGÜN FECİ BİR YAĞMURLA UYANDIK..
KAPALI BİR HAVA ANCAK NASIL ÇEKİLİR,TABİKİ ALIŞVERİŞLE...
EVET BUGÜN OPTİMUMA GİTTİK,bir kaç bişey aldık..
ÖNCE NE GİYMİŞİM,NE SÜRMÜŞÜM BİR GÖRELİM..
İŞTE BÖYLEYDİM..
BAKALIM NELER ALMIŞIM..
 
EN BAŞTAKİ KAĞIT TÖRPÜ,çok cici çok beğendim..
yanındaki ise GARNIER,IN BB KREMİ,yani renkl nemlendiricisi.bendeki 03 medıum olanı..yazın kesinlikle tercihim BB KREM OLUCAK..ayrıca WATSONS,larda indirim var haber vereyim dedim..
daha sonra barbara borttan 379 nolu turuncu bir ruj aldım...
yanındaki ise flormar pretty serisinden 322 rengi..çok beğendim..alta ekliyeceğim swatchını..
sonra ALIX AVIENDEN 247 NOLU OJESİNİ ALDIM..
yanındaki ise FLORMARIN 2012 SPRING SUMMER SERİSİNDEN 446 NOLU OJESİ..BU SERİ YENİ ÇIKMIŞ BENCE ÇOK ŞEKER..
DİĞER OJE İSE GOLDEN ROSE 47..ODA ÇOK TATLI BİR GÜLKURUSU..
SÜRÜP FOTOLARIM EN KISA ZAMANDA..
birde minik çantalarım için küçücük bir cüzdan aldım..bazen kocaman cüzdanım minik çantalarıma sığmıyor..
işte böyle..
ŞİMDİ AŞAĞIYA EKLİYORUM RUJLARIN RENGİNİ
 ÜSTTEKİ BARBARA BORT
ALTTAKİ FLORMAR

2 yorum:

özge on 11 Mayıs 2012 21:26 dedi ki...

güzel günlerde kullan canım,cüzdanı nereden aldın çok şeker?

Özlemin renkli dünyası on 11 Mayıs 2012 21:28 dedi ki...

çok teşekkür ederim..
LCW DAN ALDIM MİNİK CÜZDANIMI:)

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting