6 Mayıs 2012 Pazar

HERKESEEE SELAMLARRR

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 22:24
SELAMLAR...
YOĞUN BİR HAFTA GEÇİRDİM.
BLOĞUMLA PEK İLGİLENEMEDİM,ama ne ojemden nede makyajımdan geri kalmadım tabikide..
şimdi toptan bir haftanın oje ve makyaj rutinini bir seferde paylaşayım dedim..
buyrunuz fotolara..


ASLINDA MAKYAJIM YİNE KLASİK..
AMA burada fondoten olarak MAX FACTOR,u kullandım..numarasıda 102..
rimelim MAYBELINE ONEbyONE volume expres..bayıldımmmmm bayıldım...
kesinlikle tekrar alıcağım..
rujumda RIMMEL LONDON LASTING FINISH 1000 KISSES:)





KISACASI BU HAFTAM BÖYLE GEÇTİ İŞTE..HERKESE RENKLİ GÜNLER:)
 

2 yorum:

özge on 6 Mayıs 2012 22:41 dedi ki...

kalyon ojelerden almak istiyorum bende ama bir türlü vaktim olmadı :( renk süper..

Özlemin renkli dünyası on 6 Mayıs 2012 23:03 dedi ki...

teşekkür ederim öncelikle..
evet bende beğendim kalyon ojelerini..
tavsiye ederim yani:)

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting