14 Nisan 2012 Cumartesi

BUGÜN NASILIM:))

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 18:21
merhabalar tekrardan..
mevsimlerden bahar ama malesef bugün hava çok kapalı..
yine dışarı çıktım ama güneşli bir gün kadar keyif vermedi malaesef..
canlanmak adına,mercan rengi ojeme uysun diye o renklere yakın bir makyaj yaptım,lenslerimide taktım ama yok hava kapalı iken ben çok canlı değilim malesef..
sizi fotolarla başbaşa bırakmadan önce RIMMEL 415 numaralı mercan rengi ojesini çok sevdim..rengi her ne  kadar tam kavrayamasamda capcanlı çok cici bir renk...
ona uygun tonlarda makyaj yaptım dediğim gibi..buyrun bakalım işte ben:)






evet fazla 
foto oldu ama ışığı ayarlamak istedim asıl renkleri anlıyalım diye:)

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting