26 Mart 2012 Pazartesi

chına glaze hunger games

Gönderen Özlemin renkli dünyası zaman: 21:16
sevgili EMERALD SPARKLED ,in yaptığı çekilişte kazandığım,gelmelerini dört gözle beklediğim CHINA GLAZE HUNGER GAMES kolleksiyounu olan ojelerini göstermek istedim sizlere..
ben bayıldım tonlarına...
sanırım kısa zamanda elime ulaşıcaklar..
şimdilik netten ALINTI fotolarını ekliyorum sizlere..
ama en kısa zamanda kendi tırnaklarımda fotolarla geliceğim inşallah...
teşekkürler CHINA GLAZE,teşekkürler EMERALD SPARKLED:)










 FOTOLAR NETTEN ALINTIDIR.....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

simli siyaha bayıldım. iremde ikinciyi beğendi çıtır çıtır oje koydu isminide:) öpüyoruz. güle güle kullan canım..

Özlemin renkli dünyası on 26 Mart 2012 21:40 dedi ki...

bende aynen simli siyaha bayıldım.....
iroşuma bakarmısın ama yaa,ne kadar şeker bir kız bu..çıtır çıtır ojeymiş,
valla ne güzel bir tabir...inşallah o güzel parmaklara sürerim bir gün oje...

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Powered By Blogger
 

ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting